TR
Dil Seçiniz

La Lorraine, 100 milyon liralık yatırımla unlu mamuller pazarında

Belçika’nın dünyaca ünlü markası La Lorraine, Manisa’da gerçekleştirdiği 100 milyon liralık yatırımla Türkiye unlu mamul, pasta ve fırıncılık pazarına girdi.


Unlu mamul, pasta ve fırıncılık sektöründe 77 yıldır faaliyet gösteren Belçikalı aile işletmesi La Lorraine, Manisa’da gerçekleştirdiği 100 milyon liralık yatırımla Türkiye’nin unlu mamul, pasta ve fırıncılık pazarına girdi. Manisa Organize Sanayi Bölgesi’nde, 40 dönüm arazi üzerinde, 20 bin metrekare kapalı alan olarak inşa edilen ve ileri teknolojiden faydalanılarak hayata geçirilen tesis, tüm grubun üretim tesisleri içerisinde de en gözde fabrika olma özelliğini taşıyor.

Grubun, Belçika’da 9, Çek Cumhuriyeti, Romanya ve Polonya’da birer adet olmak üzere dünya genelinde toplam 12 üretim tesisi bulunuyor. 2015 yılında 620 milyon euronun üzerinde bir ciroya ulaşan La Lorraine’in 13’üncü tesisi ise Manisa’da açıldı.

2015 yılında Türkiye’de fabrika kurarak yatırım kararı aldıklarını ve bugün bin 500 noktaya ulaştıklarını belirten La Lorraine CEO’su Guido Vanherpe, 2017 yılı sonunda 5 bin noktaya ulaşmayı ve ciroyu iki katına çıkarmayı hedeflediklerini söyledi. Bu yatırımın Türkiye için diğer yabancı yatırımcılara iyi bir örnek olacağını belirten La Lorraine Türkiye Genel Müdürü Burak Deniz: “La Lorraine, sektöre canlılık ve dinamizm katarken, Türk tüketicisine Avrupa’nın tecrübesini getirecek. Ekmek grubunda çok iddialıyız. Ekmekte de tıpkı diğer ürünlerimizde olduğu gibi daha nitelikli, katma değeri yüksek ürünler üretiyoruz” dedi.

Kaynak: BBM Dergisi

SPONSORLAR
MEDYA PARTNERLERİ
DESTEKLEYEN KURUMLAR